Mobil kullanıcıların karar verme şekilleri, yani müşterilerin ürünlerinizi ne zaman aradığı, nerede aradığı ve aramak için başvurdukları yöntemler oldukça büyük değişikliklere uğradı. Mobil kullanıcı davranışları açık bir şekilde farklılaştı. Akıllı…
devamını gör •••-
Mobil Kullanıcıların Karar Verme Şekilleri
19.07.20170 comment -
Mobil Cihazların Tüketici Davranışlarındaki Etkisi
12.01.2016Günümüzde birçok alanda, internet ve mobil dünyadaki değişim ve gelişmeler çok daha hızlı ve oldukça net bir şekilde ortaya çıkıyor. Alışveriş ve pazarlamanın, bu birçok alanın başında geldiğini söylemek mümkün.…
devamını gör ••• -
Mobil Reklamcılık ve İstatistikleri
29.11.2015Mobil, oldukça hızlı gelişen bir mecra. Ticari işletmelerin burada varlık göstermek ve kazanç sağlamak için en son trendleri yakından takip etmesi, neredeyse bir zorunluluk. Geçtiğimiz birkaç yıl içinde mobil kullanıcısının…
devamını gör •••