Bir uygulama yaptınız ama onu nasıl duyuracağınız konusunda bir fikriniz yok mu? Bir kaç adımı takip ederek uygulamınızın keşfedilmesini sağlayabilir, mobil uygulamanızdan para kazanabilirsiniz. 

mobil uygulama para kazanma

 

1- Geriye doğru düşünün

Gelecek küresel değil, yerel. İhtiyaç duyulan şey, küreselleşmenin sağlayamadığı şey: yakın ilişkiler. Insanlar samimi, kişiselleştirilmiş ve onları önemseyen şeylere değer verir. Bu anlamda geriye doğru düşünmeniz yararınıza olacaktır.

 

2- Keywords’larınızı doğru seçin

Bu konuda Uygulamanız İçin Doğru Anahtar Kelime Seçimi isimli yazımıza mutlaka göz atın.

 

3- Rakiplerinizi takip edin ve ne yaptıklarını bilin.

Onların nasıl çalıştıklarını ve hangi politikaları izlediklerini bilirseniz, kendi stratjilerinizi belirlerken daha rahat hareket edebilirsiniz.

 

4- Uygulama isminizi ve icon’larınızı deneyin.

Uygulama ismi ve icon’ununuzu belirlerken bir çok seçeneği değerlendirin ve daha sonra karar verin.

 

5- Uygulama İnceleme Sitelerine uygulamanızı inceletin. Bazı önemli inceleme siteleri:

  • PocketFullOfApps
  • Mashable
  • TechCrunch
  • BusinessInsider
  • Wired
  • GameSpot
  • AppScout
  • TechRadar
  • EuroGamer
  • GameZebo
  • PocketGamer
  • AppShopper
  • AppAdvice
  • AndroidAndMe
  • iPhoneLife
  • AppCraver
  • BestAppsForKids
  • AppPicker
  • AppGamer
  • AppAddict

 

6- Sosyal Medyadan Büyük Sonuçlar Beklemeyin

Evet, sosyal medya büyük bir güç ve doğru kullanıldığında işinizi duyurmak açısından çok yararlı olacaktır fakat hemen ve büyük sonuçlar için doğru yer olmayabilir.

 

7- Sonuçları İzlemek için Gelişmiş Araçları Kullanın

Piyasadaki bir çok analiz ve raporlama uygulamalarını ve araçlarını bu amaçla kullanmayı bir alışkanlık haline getirin.

 

8- Kampanyalar yapın

  • Uygulamanızı indirtmek için ücretli reklamlar kullanın
  • Bir reklam ajansından veya mobil reklamcılık ağı üzerinden danışmanlık alın ya da reklam kampanyanızı dijital ortamda (google adwords, facebook reklamları, vb.) yönetmesi için anlaşın.

 

9- Müşteri Sadakatine Odaklanın

  • Yeni özellikler ekleme
  • Yarışmalar yapma
  • Yeni platformlar ekleme
  • Bağlılık oluşturma
  • Marka savunucuları
  • Yeni müşteriler bulma
  • Özel teklifler
Paylaş:Share on LinkedInShare on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest