Tüm istatistikler mobil teknoloji kullanımının giderek yaygınlaştığına işaret ediyor. Türkiye’deki akıllı telefon kullanıcılarının %92’si cep telefonlarını kullanarak internet üzerinden ürün ve hizmetleri araştırıyorlar. Teknolojinin öncü coğrafyalarında mobil cihazların kullanımı, bilgisayar kullananları şimdiden geçti. Tüm bu istatistikler, markanız için bir mobil uygulama geliştirmeniz konusunda size yeterli gelmiyorsa fikrinizi değiştirebilecek birkaç önemli nedene daha sahibiz.

markalar-icin-mobil-uygulamalar

Marka bazlı mobil uygulamaların belki de en önemli artısı müşteri sadakati yaratma konusunda diğer tüm enstürmanlardan daha etkili olmasıdır. İletişim imkanlarının çeşitlendiği ve markalaşma bilincinin dünya genelinde zirveye taşındığı günümüzde; Diğer markalar arasından sıyrılarak müşterilerimiz ile bir bağ yaratmak her geçen gün daha da zorlaşıyor.

Marka İletişiminde Mobil Uygulama Dönemine Geçmeniz İçin Geçerli Nedenler:
Çoğu zaman maliyetler düşündüğünüz kadar yüksek ve süreçler tahmin ettiğiniz kadar uzun olmaz.
Mobil uygulamaları tüm dünyadaki potansiyel müşterilerinize bir “tıklama” uzaklıktaki yeni mağazanız olarak düşünebilirsiniz. Bu yaklaşım aslında ne kadar zengin bir lokasyona sahip olacağınızı fark etmenize yardımcı olabilir.
Mobil uygulamalar müşterilerinize her zaman ve anında erişim imkanı verir.
Bildirim, kampanya ve fırsatlarınızı sizi yakından takip eden tüm müşterilerinize en kolay yoldan iletmenizi sağlar.
Müşterilerinize tekrar ulaşmak için ekstra reklam maliyetleri ödemeniz gerekmez.
Dijital dünyadaki varlığınız sizi yeni ve farklı kitlelere ulaştırır.
İstatistikler mobil uygulama üzerinden yapılan alışverişlerde tekrar eden satışların çok daha yüksek olduğu yönündedir.

İşletmeniz veya markanız için doğru tasarlanmış bir mobil uygulama ile şirketinizi geleceğe taşıyın.

Paylaş:Share on LinkedInShare on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest