Mobil uygulamalar, müşterilerinizle iyi bir iletişim kurabilmeniz için sesinizi duyurmanız, markanıza bağlılığı oluşturmanız, reklam ve tanıtım gibi konularda gerekli duyuruları yapmanız ve satışlarınızı artırmanız gibi size sunduğu birçok avantajla işinizde geliştirmenize yardımcı oluyor. Özellikle içinde bulunduğumuz zaman tüketici davranışlarını büyük ölçüde değiştirme özelliğine sahip. Yaygın mobil cihaz kullanımı, artık mobil uygulamaların işletmeler için olmazsa olmaz bir prestij kaynağı haline gelmesini sağladı.
İşte dikkat etmeniz gereken üç yöntem.
Kullanıcılarınıza yeni faydalar sunun
Kullanıcıların mobil uygulamanızı yüklemesi, markanızı tercih etmesi ve sizinle önemli bağlar geliştirebilmesi için ürettiğiniz mobil uygulamanın onlar için vazgeçilmez olması, hayatlarını kolaylaştıran ve onların için yarar sağlayacak özelliklere sahip olması oldukça büyük bir önem taşıyor.
Kullanıcılardan aldığınız geri bildirimleri değerlendirin
Mobil uygulamanızın başarılı olduğunun en belirgin göstergesi hiç şüphesiz ki kullanıcılardan aldığınız feedback’ler yani geri dönüşler. Kullanıcı deneyimini geliştirmenizi sağlayan ve sizin mobil uygulamanızı çok daha etkili bir yere getirmenizde oldukça güçlü bir etkiye sahip bu geri dönüşlere önem vermenizde yarar var. Kullanıcılar sizin mobil uygulamanızdan ne kadar memnun olursa ve geri dönüşleri ne kadar olumlu olursa, o kadar başarılı bir uygulama oluşturmuşsunuz demektir.
Mobil Uygulamanın sağladığı farklı avantajları kullanmaya çalışın
Mobil uyumlu web siteleri ile karşılaştırıldığında bu mobil uygulamaların, kullanıcıların mobil cihazlarından sorunsuzca sitenize bağlanabilmelerine olanak sağlamaktan daha fazla, birçok avantaj sunduğunu da unutmamanızda oldukça yarar var. Mobil uygulamanızın etkileşime açık yapısı, anlık bildirim gönderme özelliği, internet bağlantısı zayıf olduğunda ya da tamamen koptuğunda dahi çalışması, daha kusursuz bir müşteri deneyimi oluşturmanızda size yardımcı olabilir.