mobil uygulamalar ile sosyal medyada etkileşim

mobil uygulamalar ile sosyal medyada etkileşim

Eğer eğlendirici, faydalı, kullanıcı dostu ve kolay anlaşılır bir mobil uygulamanız varsa, keşfedilmek için sanal mağazada kullanıcıların gelmesini bekleyeceğinize, sizin kullanıcılara gitmeniz çok daha etkili olabilir. Örnek verecek olursak, günümüzün en önemli pazarlama akımını sosyal medya olarak değerlendirebiliriz. Çünkü internet kullanıcısının büyük bir çoğunluğu artık mobil cihazları ile günün istedikleri her saatinde sosyal medya hesaplarını aktif olarak kullanıyorlar. Eğer siz de hedef kitlenize ulaşmak istiyorsanız, bu önemli kaynağı en iyi şekilde değerlendirmelisiniz.

1-Hedefli reklam imkanı

Özellikle Facebook ağı, hedefi olan reklamlar konusunda sizler için benzersiz bir olanak sağlıyor. Çünkü kullanıcının işleri, ilgi alanları, okulları, kitaplar, sevdikleri filmler, doğum günleri gibi birçok özel veriye sahip olduğu için, bu açıdan reklam verenlere önemli imkanlar sunuyor.

2-Müşteri bağlılığı

Sosyal medyanın sizlere sunduğu bir başka avantajsa, müşterilerden anlık geri dönüşler almanızı sağlamaktır diyebiliriz. Mobil uygulamanız hakkında yaptıkları yorumlar ve paylaşımlar aracılığıyla sizinle daha vazgeçilmez bağlar kurabilirler.

3-Ekonomik tanıtım

Hedef kitlenin büyük bir çoğunluğuna ulaşabildiğiniz sosyal medya ağları, ekonomik açıdan uygun reklam imkanı sunmasıyla da işinizi oldukça kolaylaştırıyor. Oldukça düşük miktarlar karşılığında gerçekleştirebileceğiniz hedef odaklı tanıtımlar, mobil uygulamanızın kısa zaman içinde büyük bir kitleye ulaşmasına imkan sağlıyor.

4- Görünürlük

Sosyal medya ağlarının günümüzde hemen her türlü yaştan, her türlü sosyal statüden, her türlü görüşten kullanıcıya sahip olması ve hesaplarını aktif bir şekilde kullanmaları, ticari işletmelerin müşterilerine ulaşmak amacıyla bu kanalları yoğun bir şekilde kullanmalarının en önemli nedenlerinden biri.

5-Hızlı erişim

Sosyal medya ağlarında paylaşacağınız dikkat çekici bir iletinin yayılmaz hızı, yapacağınız tahminlerin fazlasıyla ötesinde olabilir. Eğer kullanıcılara beğenecekleri ve çevreleriyle paylaşmaktan keyif duyacakları şekilde içerikler üretmeyi başarırsanız, mobil uygulamanızın büyük bir hızla tanınması işten bile değil.