E-ticaret şirketi yöneticileri her daim satışları düzenli bir şekilde arttırmayı hedefliyorlar. Giderek artan rekabet ortamının etkisini her geçen zaman daha da arttırdığı bu alanda, e-ticaret sitelerinin uzun ömürlü olmasının neredeyse tek yolu bu.
Mobil çağındayız
Oldukça uzun bir süre boyunca mobil dünyanın yükselişi başlayacak dendikten sonra şu an dijital dünya ile ilgili hemen hemen tüm ölçümler, mobil çağının resmen yaşanmaya başladığını gösteriyor. Kullanıcın mobil cihazlarda geçirdiği süre artarken, web sitelerin mobil uygulamalar üzerinden kazandıkları erişim de büyük bir hızla artıyor.
Mobil ticaret için anında bildirimler
En yeni ürünlerinizi, son dakika, anlık fırsatlarınızı ve özel indirimlerinizi müşterinize duyurmanın en kolay yolu ancak başarılı bir mobil uygulamanın size sunabileceği anında bildirimler.
Sadakati ödüllendirin
Eskiden sadakati ödüllendirmek oldukça popülerdi. Günümüzde ise bu durum mobil sadakat uygulamalarıyla geleneğini sürdürüyor. Böylece perakende ticaret yapanlar bir defa mağazalarına girmiş olan müşterileri yeniden içeri çekme gayreti gösteriyorlar.
Kullanıcı tecrübesi
Günümüzde kullanıcın mobil uygulamaları artan bir istekle daha fazla tercih etmesi ile birlikte mobil dünyası onun için sıradan, gündelik bir alışkanlık oluyor. Kişisel bilgisayarlarımızı giderek daha fazla iş amacıyla kullanırken, günlük ihtiyaçlarımızın oldukça büyük kısmını mobilden sağlıyoruz.
Bu bilgiler ışığında rahatça söyleyebiliriz ki, e-ticaret şirketi yöneticileri kar marjlarını arttırmak ve yeni ve sadık müşteriler gibi hedeflere sahiplerse bunun tek yolu başarılı, kullanışlı ve kolay kullanımlı bir mobil uygulama geliştirmek.