İşte sizlere mobil dünyasında pazarlama yapıyorsanız, başarılı olmanıza yardımcı olacak 4 alışkanlık;

Yaratıcı reklam fikirleri geliştirin

Mobil, özellikle de uygulamalar kısmında, dinamikleri oldukça hızlı bir şekilde değişen ve diğerlerine göre yeni bir pazar olduğu halde kaliteli içerik kavramı, bu pazarda önemini koruyor. Reklamlarınızın kullanıcıdan ilgi görmesi, takip edilmesi ve iletişim yaratabilmesi için ürünlerinizde ve servislerinizde olduğu gibi, reklamlarınızda da müşterilere fark göstermeniz bekleniyor. Farklılaşmanın en basit yolu ise -pazarlamanın her türlüsünde olduğu gibi- zihninizi yeni trendeere açık tutarak, dikkat çekici ve yaratıcı fikirler sunmaktan geçiyor.

Mobil pazarlamada 4 altın kural

Mobil pazarlamada 4 altın kural

Mobile yeterli ilgiyi gösterin

Mobil pazarlamada, var olan müşterilerinize ürün ve servislerinizi sunmanın sayısız yolu var. Bu sebeple mevcut mobil uygulamalarınızın sağlıklı çalışıp çalışmadıklarını düzenli olarak kontrol etmek ve takipçilerinizi yenilikleriniz hakkında bilgilendirmek oldukça önemli. Özellikle uygulamalarda, kullanıcılarla neredeyse birebir iletişimde olduğunuzu aklınızdan çıkarmamakta yarar var.

Büyük oyuncuları takip edin

Eğer mobil pazarlama alanında yeniyseniz, bu işi uzun süredir yapan firmaların adımlarını izlemek yararınıza olacaktır. Mobil uyumlu internet sitelerinden sezonluk kampanyalara, müşteri ile ilişkilerden, günlük iletilere ve özel hizmetlere kadar, değişik yöntemleri kendi işinize uyarlayabilirsiniz. Sektörünüzdeki yerli ve yabancı şirketlerin yaklaşımlarını kendi başarı öykünüze dönüştürebilirsiniz.

Değiş(tir)in!

Yalnızca mobil değil, tüm internet büyük bir hızla yenileniyor ve değişiyor: Müşterileriniz, onlara sunacağınız mobil ara yüzlerde, kampanyalarda ve görsellerde, sürekli olarak yenilikler ve geliştirmeler yapmanızı istiyor. Fakat bu çalışmaların sistematik şekilde yürütülmesi oldukça önemli. Web sitenizi ziyaret eden bir kullanıcıyı, tasarımın çirkinliği ya da işlevsizliği sebebiyle müşteriye dönüştürememe riski böyle bir piyasada her zaman var. Yapacağınız ölçümler ve periyodik bir şekilde sunacağınız yenilikler sayesinde bunu en aza indirme imkanınız var.

Paylaş:Share on LinkedInShare on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest