Mobil Pazarlama ile İlgili Gerçekler ve Rakamlar

* Gezegende 6.8 milyar insan var. 4 milyar insanın kendi cep telefonu var. Sadece 3,5 milyarı kendi diş fırçasına sahip.

* Avrupadaki akıllı telefon kullanıcılarının neredeyse yarısı, ayda en az bir kez telefonlarında oyun oynuyor.

* Geçtiğimiz yıldan bu yana akıllı telefonda oyun oynayanlarının sayısı % 55 arttı.

* Ortalama bir akıllı telefon kullanıcısının telefonunda 65 uygulama yüklü ancak haftada yalnızca 15’ini kullanıyor.

* Sosyal oyunlar oynayanların % 85’i ilk günden sonra oyunu oynamayı bırakıyor.

Kullanicilar Uygulamalar ile Nasil Bag Kurarlar

Bu Gerçekler Sizin İçin Ne Anlama Geliyor

 * Küresel pazar büyüyor.

* Fakat sorunlar da var: Uygulama mağzalarında bulunmak zor.

* Çözüm: Tüketicinin zihninin nasıl çalıştığını anlamaya çalışın ve bunu işletmeniz için kullanın.

 

9 Tüketici Davranışı

1- İnsanlar duygusal nedenlerle satın alırlar.

2- Bazen insanlar markaları neden tercih ettiğini bilmezler.

3- Dişi ve erkek beyinleri bilgileri farklı şekilde işler.

4- Beynin farklı kısımları farklı kararları kontrol eder.

5- İnsanlar bilgileri doğrusal olmayan şekilde işler.

bir ignliiz üvnseritsinede ypalaın arşaıtramya gröe, kleimleirn hrfalreiinn hnagi srıdaa yzalıdkılraı ömneli dğeliimş. öenlmi oaln brincii ve snonucnu hrfain yrenide omlsaımyş. ardakai hfraliren srısaı krıaşk oslada ouknyuorumş. çnükü kleimlrei hraf hraf dğeil bri btün oalark oykuorumuşz.

6- Beyin mümkün olduğunca fazla dopamin yaratmak istiyor.

7- Yenilik, beynimizin dikkatini çekmede en önemli faktördür.

8- Düşüncelerimizin % 95’i bilinçaltında gerçekleşir.

9- Pazarlamacılar için 13 Önemli Duygusal Tetikleyici Vardır:

  • Cinsiyet
  • Açgözlülük
  • Pohpohlanma /Övgü
  • Korku
  • Kendini İyileştirme
  • Sevgi
  • Daha iyi sağlık
  • Kilo kaybı
  • Uzun Ömür
  • Ayrıcalıklı Olma
  • Şöhret
  • Belirsizlik
  • Şüphe

 

Mobil Teknoloji Yaşamımızı Nasıl Değiştirdi?

 

kullanıcılar5

 

yazi yazmanin tarihi

 

okumanin tarihi

 

Sonuç olarak mobil dünya hayatımızı değiştirdi ve aynı zamanda müşterilerimize pazarlama şeklimiz de değişti. Değişime ayak uyduran ve kendini güncelleyebilen hayatta kalacak. Bunun yolu da şu anda mobil uygulama ve kullanıcı davranışları arasındaki ilişkiyi anlamaktan geçiyor.