Yerli mobil sağlık ve fitness uygulaması Fitwell, 2.0 sürümüyle küresel pazara açılıyor.

Geçtiğimiz yılın ortalarında kullanıcıyla buluşan yerli sağlık ve fitness uygulaması FitWell, uzun süredir küresel pazara açılmayı planlıyordu. FitWell 2.0 sürümüyle bu planını gerçekleştirdi. Şirket bu yeni sürümle küresel pazara açılmasının yanı sıra kullanıcılarına da birçok yenilik getirdi.

Fitwell mobil uygulama

Fitwell mobil uygulama

FitWell mobil uygulaması pazara girdikten yaklaşık iki ay sonra 180 bin indirilme sayısına, 150 bin aktif kullanıcı sayısına ulaşmıştı. Uygulama yakın zamanda 470 bin aktif kullanıcı sayısına ulaştı. App Store’da 11 ülkede ilk 10’a, 5 ülkede ilk 5’e girmeyi başaran mobil uygulama üreticileri, şu an 2.0 versiyonu ve küresel piyasa için bir reklam çalışmasını yapmadıklarını, organik indirmelerin bu derede yüksek olmasından da hayli mutlu olduklarını ifade ettiler.

FitWell’in CEO’luğunu yapan Barış Özaydınlı, küresel pazara açılmadan önce her kültürün beslenme alışkanlıklarına özel yeni içerikler ürettiklerini, İngilizce dil desteği sağlayarak birçok yenilik ve değişiklik yaptıklarını açıkladı.

Uygulama yeni versiyonuyla kullanıcı tercihlerine ve davranışlarına göre kullanıcıya özel hizmet verebilir duruma geldi. Şirket bunun için bir kural motoru ve oyun platformu üretmiş. Kültürel alışkanlıklara uyum sağlamak amacıyla tavsiye altyapısı ve içerikler tamamen değiştirilmiş.

Facebook, Google ve Microsoft’un girişim destek programlarına kabul edildiklerini belirten CEO Özaydınlı, yakında bir zamanda Seri A öncesi bir ara yatırım sürecini neredeyse tamamladıklarını duyurdu.

FitWell mobil sağlık ve fitness uygulamasını Google Play ve App Store’dan indirebilirsiniz.