Bir mobil uygulama geliştirdiniz ve tasarımınızın oldukça gurur verici. Test ettiniz ve görünüşe göre gerçekten de iyi çalışıyor. Artık yapılacak tanıtımlar o mobil uygulamanın kaç kişiye ulaşacağına direkt etki yapacak.
Uygulamanın indirilme (download) istatistiklerini yukarılara çekebilme açısından sizin için incelenen ipuçlarına göz gezdirmenizde yarar var.
Sosyal paylaşım
Pazarlama için “fısıltı gazetesinden” daha güçlü hiçbir şey yoktur, bu sebeple kullanıcıların mobil uygulamanız hakkında konuşmalarını sağlamak oldukça önemli. Bunu gerçekleştirebilmek için kullanıcıların kendi sosyal medya hesaplarında uygulamanız hakkında konuşacakları içerikler hazırlamak en doğru başlangıç olacaktır.
Etkinlikler oluşturmak
Mobil uygulamanızı bir etkinlik ile tanıtın. Bu bir tanıtım organizasyonu olabileceği gibi büyük bir alanda gerçekleştirilecek şenlik, oyun, yarışma gibi etkinlikler de elbette olabilir.
Sosyal medya ağları kullanmak
Web siteniz akılda kalıcı olsa da, sosyal medya ağlarında mesajları internet ortamında yalnızca kısa bir süre dolaşmaktadır. Ara sıra sosyal medya ağlarında mobil uygulamanızın adının geçmesi oldukça önemlidir. Ayda bir gibi aralıklarla uygulamanızda yeni bir güncelleme yapmanız ve bunu mutlaka sosyal medyada paylaşmanız çok önemli.
Web sitesi
Web sitenizde mobil uygulamanız için sağlam bir yer ayırın. Kullanacağınız görseller ve güzel kullanıcı yorumları gibi içerikler ekleyerek mobil uygulamanızın indirilme sayısını arttırabilirsiniz. Hazırlayacağınız video türü içeriklerle mobil uygulamanızın olumlu olan yönlerini ayrıntılı şekilde anlatabilirsiniz.
Kampanyalar kullanmak
Kullanıcılara yalnızca uygulama üzerinden alabilecekleri hediyeler ve başka avantajlar sunun. Uygulamanızı indirecekler için özel hazırlanmış duvar kağıtları, kartpostallar veya oyunlarda kullanılabilecekleri oyun parası gibi hediyeler hazırladığınız zaman mobil uygulamanızı indiren kullanıcı oranını oldukça arttırabilirsiniz.