Anlık bildirimler sayesinde, uygulamanın açılma oranının yüzde 540 kadar bir oranda arttığını düşünürsek, mobil uygulamanızın anlık bildirimlerini kullanmamanız muhtemelen oldukça büyük bir fırsatı kaçırmanız anlamına geliyor. Ayrıca bir mobil uygulamanın, mobil uyumlu bir web sitesine göre sağladığı çok önemli avantajlardan biri olan anlık bildirimler, kullanıcıyı hedefe yönelik şekilde harekete geçirme konusunda e-postalara ve sosyal medya ağlarına oranla çok daha fazla etkili.
Son Güncellemelerinizin Bilgisi
Uygulamayı indiren kullanıcının, ondan en yüksek yararı sağlaması ve mobil uygulamada kalması için, gerekli olarak, zaman zaman yeni modalar ve teknolojik gelişmeler ile eş zamanlı olarak mobil uygulamanızda farklı değişiklikler yapmanız gerekmektedir. Bu gibi durumlarda yaptığınız yeniliklerin ve güncellemelerin bilgisini anlık bildirim sayesinde kullanıcıyla paylaşabilirsiniz.
Markanızla İlgili Haberler
Anlık bildirimler, kullanıcılara e-postalardan bile daha hızlı ulaştığı için anında geri dönüş sağlayabilirler. Eğer sunduğu böyle bir faydayı doğru şekilde değerlendirebilirseniz, kullanıcınızla markanız arasında oluşturulan güçlü bağlar da oluşturma imkanınız var. Markanız ile ilgili önemli gelişmeleri, müşterilerinizle anlık bildirimlerle paylaşmanız bu amaçta oldukça işe yarayabilir.
Yeni Ürün Tanıtımları
Yeni bir ürünün veya hizmetin en etkili ve hızlı tanıtımını yapmak için yine anlık bildirimleri kullanabilirsiniz. Eğer bir e-ticaret sitesine sahipseniz, bu anlık bildirimler aracılığıyla müşterilerinizin, ürünü daha iyi tanımalarını ve satın almalarını sağlamak için sitenize davet edebilirsiniz.
Veri Toplama
Hedef kitlesini, mevcut müşterilerinizi ve ayrıca uygulamanızın kullanıcısını meslekleri, yaşları, sevdikleri kitaplar, cinsiyetleri, sevdikleri filmler gibi konularda daha iyi anlamak, pazarlama stratejisi oluşturmak fazlaca işinize yarayabilir. Hatta böyle güncellemeleri yaparken ve yeni bir ürün üretirken de bu değerli bilgileri kullanabilirsiniz.